BluePink BluePink
XHost
Servere virtuale de la 20 eur / luna. Servere dedicate de la 100 eur / luna - servicii de administrare si monitorizare incluse. Colocare servere si echipamente de la 75 eur / luna. Pentru detalii accesati site-ul BluePink.



BMW 116d drive-test

In lumea impatimitilor de viteza (sau mai ales de acceleratii), un BMW diesel nu avea sens pana acum vreo 10 ani. Numai ca nemtii astia si-au pus in cap sa faca dieseluri din ce in ce mai puternice si mai rapide la raspunsul apasarii pe pedala de acceleratie, astfel incat in 2009 au ajuns sa aiba nu doar masini foarte sportive, ci si foarte economice. Aparent e un non-sens sa pui un motor diesel de doar 115CP pe un BMW. Asta pare din filmul TDI-urilor de entry-level de pe celelalte teutone. Numai ca daca celelalte teutone au ca motor de intrare in serie un propulsor preluat din banca veche de organe, BMW a decis ca cel mai mic diesel sa fie o vitrina de tehnologie. Ea cuprinde sistemul EfficientDynamics (regenerarea energiei prin franare, sistem Start & Stop, etc.), injectie Common Rail de a treia generatie, bloc motor integral din aluminiu si filtru de particule. Datorita acestora, micul BMW 116d emite doar 118g CO2/km. Lipsa cailor putere este compensata din plin de cuplu, care iti ofera o senzatie super sport la plecarea de la semafor, la depasirile in oras, dar iti ofera si suficient suport la depasirile de pe sosea. Masa mica a masinii, de doar 1.380 kg, ajuta la agilitate. Pe autostrada masina poate ajunge la 200km/h si este extrem de stabila. Iar in viraje, desi motorul nu te imbie la nebunii, ai o adevarata senzatie BMW. In privinta confortului, consola centrala este un exemplu de "asa da" in materie de ergonomie, fiecare functie a radioului sau a masinii fiind accesibila instant si usor. Aerul conditionat in doua zone, optional, isi face treaba silentios si fara a deranja pe vreunul dintre pasageri. De fapt, in afara plasticelor tari si a textilelor care agata nu prea vad ce altceva ar deranja pe vreunul dintre pasagerii acestei masini. Spatiul este generos in fata si suficient in spate (daca nu ai peste 1.80m, caz in care ori iti tai capul ori stai in fata) iar atmosfera este spartana dar are o nota de high-tech care compenseaza neajunsurile amintite. Care neajunsuri pot fi indulcite prin decartarea a vreo 1600 de euro pentru dotari suplimentare, un mizilic avand in vedere pretul masinii. 24.040 de euro cu TVA inclus, atat costa un BMW 116d in configuratie standard, adica cu sistemele de siguranta incluse, aer conditionat, geamuri fata-spate electrice, anvelope runflat, functie Start&Stop si Brake Energy Regeneration.

Sursa: drive-test.ro